Gabrielės Blogas
dalykėliai.lt

Sveikų pusryčių idėjos

2014-03-11

foto

Pusryčiai turėtų būti svarbiausias mūsų dienos maistas, taip? Bet kai reikia sugalvoti ką nors sveiko, ne tik skanaus, kartais tenka pasukti galvą. Čia Jums kelios idėjos iš mano pusryčių meniu. Visą tai valgau prieš eidama sportuoti, kad organizmui netrūktų energijos, o aš ilgai jausčiausi soti. Dabar rytai yra mylimiausias mano dienos metas. Kasdien prabundu su šypsena.

Pirmas, pats papraščiausias būdas skaniai papusryčiauti - prisikrauti į lėkštę vaisių ir uogų. Nepamirškit mažos saujelės riešutų. Tačiau išties mažos. Kažkur skaičiau, kad į dieną mūsų organizmui puikiausiai užtenka 10-12vnt riešutų. Tik negalvokit, kad visos lėkštės turinį, kurį matote nuotraukoje, aš suvalgiau iš karto. Vargiai tilpo gal pusė viso to :-)

foto

Antra puiki idėja - dubenėlis granolos su pienu. Aš rinkausi granolą su džiovintomis braškėmis, o valgiau su migdolų pienu ir užsibėrusi po saujelę kokoso drožlių bei linų sėmenų. Dažniausiai karvės pieno nevartoju. Mėgstu sojų, ryžių, migdolų, lazdyno riešutų pienus.

Išties, tai ir sausus pusryčius, ir augalinį pieną lengva pasigaminti namuose, tuomet nekyla jokių abejonių, kad valgome tai, kas natūralu. Mielai pasidalinsiu receptais, jei tik įdomu.

foto

Jeigu kartais atsibodo paprasta pusryčių košė su pienu, puiki išeitis - avižiniai keksiukai. Juos pagaminti užtruksite šiek tiek ilgiau, nes kepti reikės apie pusvalandį, tačiau juos galima pasiruošti iš vakaro, o ryte valgyti atšalusius, arba pašildyti. Aš į vidų pripjausčiau obuolių, kas buvo pats puikiausias sprendimas. Keksiukai man priminė obuolių pyragą, nors į juos nedėjau nei cukraus, nei miltų, nei papildomų riebalų. Receptas štai čia :-)

foto

Dar vieni pusryčiai - sveiki, naminiai avižų batonėliai. Taip taip… ir vėl avižos. Nepamirškim, kad jos be galo sveikos ir naudingos mūsų organizmui. Jos gerina mūsų žarnyno veiklą, atmintį ir nuotaiką. Taip pat greitina mūsų medžiagų apykaitą, kas labai praverčia, jei nenorim priaugti nereikalingo svorio. Visų naudingų avižų savybių net negalėčiau išvardinti, tačiau patikėkit, kad jas valgyti apsimoka :-). Batonėlių receptas štai čia :-)

foto

Paskutinis, bet neprasčiausias variantas yra sumuštiniai su riešutų sviestu ir vaisiais, arba uogomis. Aš juos tiesiog dievinu! Dar labiau dievinu tokius sumuštinius su uogiene, bet renkuosi sveikesnį variantą, be nereikalingo cukraus. Taip pat valgau tik pilno grūdo sumuštinių duoną, nes baltų miltų duona beveik neturi mūsų organizmui jokios maistinės vertės, o štai pilno grūdo produktuose gausu skaidulų. Tokie gaminiai mums padeda sureguliuoti cholesterolio kiekį kraujyje, gerina žarnyno veiklą, taip pat - suteikia energijos bei sotumo jausmą.

Žinau, kad riešutų sviestas patinka anaiptol ne visiems. Tokiu atveju… Gal pabandykit užtepti šviežių uogų sutrintų su šaukštelių medaus?

Su meile, Gabrielė

comments powered by Disqus